blä

Jag kommer från: Djupviken, Piteå
Jag är just nu: kär och galen

Hur gammal är du:
 23
Tycker du om någon just nu: ja.. madly inlove
Jag samlar på: tankar
Gröna eller röda äpplen:
 gröna
Gillar du golf:
 nej
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt:
 Ja
Har du strumpor på dig nu:
 Ja
Hur svarar du i telefon: Ja de är Sofia
Är du ensam nu: Nej :D Robert är här

Vad ska du göra ikväll:
 äta middag på Golden med Robert
Vad ska du göra imorgon:
 vet ej...
Var vill du bo när du blir stor: i hus

Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: när jag såg New Moon på bio
Vilken årstid tycker du bäst om:
 Vinter
Laddar du ner musik och film från Internet:
 nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ingen aning
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 nej
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: när jag vaknar
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig:
 ja
Vill du ha barn: ja 4
Solar du ofta: det händer
Är du bra på att laga mat:
 lagom
Gillar du att dansa: nej

Är du flygrädd:
 inte för femöre
Hur vig är du: njaa
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: Vanilj eller saltlakrits
Tror du på ett liv efter döden: ja,
Tycker du om sushi: JA
Vad äter du helst när du ser på film:
 ostkrokar
Lever dina föräldrar tillsammans:
 Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska:vkvälls

Vilken ögonfärg har du: grön/brun
Vilken hårfärg har du natuligt:
 ljusbrunett
Vilka hårfärger har du haft: alla förutom rosa och grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna:
 Nej
Är du beroende av något: snus!
Hur ofta tränar/motionerar du: för sällan
Senaste låt du hörde:
 vet it
Vad gör du på helgerna:
 allt möjligt
Brukar du bädda sängen: ja
Hur många timmar sover du på en natt: mellan 4-6.. men ibland 10-12
Senaste bok: senaste boken jag läste.. Att älska som en porrstjärna. senast köpta bok: The Dirt
Har du kysst någon under den senaste veckan:
 ja
Vad var det senaste du sa:
 men vafaan.
Önskar du att du bodde någon annanstans:
 nej
Vem kramade du senast: Kudden
Saknar du någon nu:
 Ja
Hur många lampor har du i ditt rum: 2lampor i sovrummet, en i v-rummet
Vem ringde dig senast:
 Robert
Gillar du att slåss:
 nej, bara bråttas :D
Vad är du allergisk mot: håravfall
Var du glad igår: jadå
Vad är din favoritfärg: Svart
Sminkar du dig:  Ja

Kommentarer
Postat av: malin

jo du,riktigt fort,Liam blir 11 månader idag,så om en månad blir han alltså 1 år,kan knappt tro det,att vi har haft han i vårat liv i nästan 1 år redan:)din kära karl ska märka mig för livet i maj förresten:)längtar som tusan:)allt bra då?

Postat av: gulan

vad bra att du fixat lite tidsfördriv till mig i all ensamhet och missär jag lever i :) haha! kopierar dig och svarar på dessa frågor. Puss

2009-12-05 @ 16:15:32
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback