båååring!

2dagar har gått sen jag sist jobbade. Kommer gå ytterligare 7dagar innan jag ska jobba.. och jag är redan less!
Igårkväll vart en dålig kväll.. Såg The Boat That Rocked, som jag hade alldeles för stora förväntningar på.. så den var inte så bra som jag hade hoppats.. bra musik i alla fall.. Sen blev jag lite småless och kände mig som en tjatkärring så jag gick och la mig tidigt.. Jag och Robert sa inte ett ord till varandra på hela kvällen!

Idag har jag varit med farmor på Regnbågen och tagit svininfluensa vaccinet!2sek tjopp så var det klart!
Hoppas nu bara att det inte blir några jobbiga biverkningar!
Jag har aldrig i hela mitt liv haft influensa, men eftersom jag är vårdpersonal och då ingår i riskgruppen så känner jag att det är bäst att ta vaccinet ändå!

Ikväll ska jag följa med Robert till Kårhuset och se The Dazzled spela!
Robert har en kompis som spelar i bandet.. eller han känner nog alla i bandet tror jag!
Men det blir säkert kul!

Nu ska jag rensa min garderob eftersom jag fick en sopsäck full med kläder av Frida (svägerskan) igår!
Jag behåller cirka en tredjedel av kläderna som jag fått ärva, så nu måste jag slänga lite ur garderoben så att jag rymmer alla "nya" kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback