wiiiih yeeah!

Dagen igår blev en mycket bättre dag än tisdag..
Igår handlade jag lite på Åhlens.. De har lite rea nu eftersom de snart kommer att stänga igen..
Himla synd tycker jag. Åhlens har det mesta och det är ganska skönt att butiken inte ligger mitt i centrum..
I alla fall... så köpte jag äntligen en hatt.. jag har letat efter en ny hatt hela sommaren och nu hittade jag en på Åhlens för 70kr med 30% rabatt... sweet! :)
Köpte även några bälten och Lily Allens nya skiva..
Jag älskar verkligen hennes nya skiva "It's not me, It´s you"
Hennes texter är roliga och brutala!!

Jag jobbade igår 16-21 men innan jobbet åkte jag till Marika och fikade med familjen..
Robert åker bort på söndag och är borta i 2 veckor så jag passar på att umgås med honom mycket nu innan han åker.
Igår hade han köpt massa filmer. Vi såg Anchorman (vet inte om det stavas så)


Nu ska jag till Britt och äta frukost, sedan in till stan och kanske träffa Marika..
Jag och Jonna ska gå på stan en sväng plus att jag ska äta lunch med Malin. Jag hoppas att Jonna följer med och lunchar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback