sakna är bra!

Igår fick jag tillbaka mina nyklar som jag tappade för 2 veckor sedan.
Sicken tur jag har i år.. I våras fick jag tillbaka min börs som jag tappade på kalles..

Jag är periodare.,... har inte med alkohol att göra, utan med sömn!
Jag sover vanligtvis 4-6h per natt och tar sedan igen det med att sova 12-14h någon natt..
Men nu när Robert är borta och jag saknar honom så mycket på kvällarna så går jag och lägger mig vid 22-23 tiden och vaknar vid 9.. Har sovit ca 10h de senaste 2 nätterna.. Sakna är bra!! ;)


Är jag den enda som inte tycker att fjärillar är vackra utan creepy?!
HUVVA.. det kryllar av fjärillar här utanför just nu. STORA är dem också!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får väl inte sova när han är hemma ;)))

Postat av: Jonna

Haha, kikar på lindas svar och skrattar :)

2009-08-25 @ 15:02:22
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tjusig nässelfjäril!

2009-08-26 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback