positivt inlägg

ÄNTLIGEN!!

Sedan i söndags har jag suttit hemma och längtat bort..
Men nu har jag äntligen planerat klart mina äventyr!! Ikväll åker jag, Malin och Frida Johansson till Umeå..
Malin och Frida bor i Umeå men jag kommer bara vara där över helgen.. Imorgon ska jag nämligen på fest hos Gulan.
Det var längesedan jag hälsade på henne nu så det känns riktigt jevla kul!!!

Sen på tisdag åker jag ner till sandviken & gävle där jag stannar till fredag eller lördag..
På lördagen kommer Robert in till huvudstaden och vi kommer att bo på hotell för att sedan på söndagen åka hem till pite tillsammans!! LYSANDE!

På min resor kommer jag att ta med mig min systemkamera hade jag tänkt.. Så förhoppningsvis så kommer jag att kunna ta många fina bilder! ;)


Peaken är en glad liten prick!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

SÅ skojigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback