planer planer




uj uj uj nu har jag mycket planer men jag orkar inte ta tag i den riktigt än..
Det enda jag vet är att jag på måndag åker till Bodö och hälsar på Anci.. Om jag åker buss eller tar min egen bil, det vet jag inte riktigt än.. det återstår att se.

Sen nästa helg så drar jag ner till Umeå på sommarsvalutnings-fest hos Gulan. Det blir säkert himla kul. Jag känner väl inte så många där men det brukar inte vara något problem.
Jag kommer att bo hos Malin så jag förstår att jag sökert kommer få äta gott under helgen också! Malin är riktigt duktig på att laga mat!

Efter helgen i Umeå så kommer jag nog att åka ner till Sandviken, Gävle och Sthlm.. Jag funderar faktiskt på att stanna där helva veckan.. måndag till fredag i sandviken och gävle, sedan stockholm över helgen. Vet ännu inte om jag ska sova hos min storasyster Maria eller om jag ska bo hos Frida.. Men som sagt, jag ockar inte ta tag i allt det där nu.
Det jag fokuserar mig på är Bodö..


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback