pank

Idag har jag spenderat de sista kronorna på kontot..
 Mötte upp Marika på arbetsförmedlingen och blev av chefen Birger erbjuden jobb där eftersom jag ändå är där så ofta.. Men jag tackade nej. Det är lite skillnad på att komma dit för att dricka kaffe och prata med farsgubben än att åka dit för att jobba!
Marika och jag cyklade in till stan för att fika och kika runt lite i affärerna..
Det blev en ram och ny hårfärg på Åhlens (som har 30% på ALLT)
De hade inte min vanliga hårfärg så jag köpte en annorlunda. Lite lila/plommon färgad!
På gina köpte jag mig en ny hatt.....IGEN. Har använt hatt nu de senaste dagarna.. i och för sig i min ensamhet.. Men jag börjar vänja mig och trivas i hatt.. hattfnatt var det som sagt ;)

Väl hemma så har jag suttit i soffan och lekt konstnär.

Letat fram bilder på internet och ritat av dem... samt gjort några ändringar eftersom jag misslyckades totalt att efterlikna orginalet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback