leva länge

Det var ärligt länge sedan jag hade så kul som igår.
Jag var först på NODO och fikade med Jonna och Elin. Sedan cyklade jag och Jonna hem till mig och busade.
Hon hjälpte mig att färga håret och resultatet blev faktiskt himla coolt. Den lila/plommon färgen syns inte så hemskt mycket men lite nyans kommer fram i olika ljus. Precis som jag ville ha det.
Sedan hittade vi väldigt spännande och underhållande internetsidor som vi satt och kikade på länge.

Jonna lekte fotograf med min kamera. Jag fick agera modell. Men eftersom jag inte är fotogenisk så blev det absolut ingen bra bild  . Bästa bilden blev denna.. Då jag höll på att skicka sms...



SMSarn ;P
Vo säg dubbelhakan? (eller säger man kanske häng kinden?) 

Kommentarer
Postat av: Jonna

SLUTA va så jäkla negativ!! Såå himla tråkigt, se nått positivt isället!!

Puss :)

Postat av: Jonna

Tribute? Ingen aning vart det kom ifårn jag menade slutet på detta inlägg!! :P

2009-08-28 @ 12:45:34
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback