kär och galen

Det blev en jäkla shoppingrunda i Skeå idag med Malin.
Malin fyndade massor med billiga saker.. Min grejjer var inte speciellt billiga men jag hittade i alla fall mycket fint.
Bland annat så gick vi in en snabbis på min favorit smink butik Make Up Store.
Efter kanske 3 minuter inne i affären så gick jag ut och hade köpt 3st nya ögonskuggor..
Jag använder alla 3 i min make up ikväll..
För ikväll blir det kräftskiva hos Brorsan sen utgång. Jag vet dock inte vart vi kommer gå men det blir säkert på 1906.





Syns dåligt på bilder tagna genom webcam, men jag använder ikväll mina nya ögonskuggor i färgerna lila, plommon och blå. Blev riktigt coolt.
Nu ska jag lägga mascara och sedan måla naglarna..



Jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback