jobbar

Jobbar helg igen.. Är just nu bara hemma på lunch och laddar min mobil.
Jag har varit hemma i Britts hus igår och där har jag ingen laddare.
Igår på min delade tur så ringde Robert och vi åkte till Ängeln och hämtade hem mat.. Sen när jag slutade jobba kl 21 så bestämde vi oss för att hyra en film.. Men när vi kom hem så ville inte dvdn fungera..
Så vi ska göra ett nytt försök idag!

Dagen idag blev en sån där jättevarm dag. På jobbet är det kvavt och jag skulle hellre legat på gläntan och solat och badat med min brorson som är där.. Men det kanske blir en solig dag imorgon också? då slutar jag 12 :)

Nu iväg tillbaks på jobbet!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj! Så himla kul att du tittade in på min blogg (och kommenterade:) Hur leker livet med dig då? Ser att du jobbar för fullt...hoppas det går bra och att gammlen sköter sig ;) det ska visst bli kanon väder hela veckan så du hinner nog få dig lite sommar du oxå...men du gillar väl egentligen inte värmen?? Ha de bäst Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback