fins det något tråkigare

än att verkligen behöva köpa nya arbetsskor???
Jag har haft mina fejk foppa skor nu i nått år och de är verkligen utnötta.. jag får ont i ryggen, benhinnorna och hälarna..
och inte tala om hur varma fötterna blir... Ikväll ska jag använda mig av sparkcykeln på jobbet.. jag orkar inte gå och ha ont hela kvällen..
Imorgon måste jag he mig ut på stan och köpa mig ett par nya ordentliga arbetsskor! fifaen vad trist!!!

Middagen igår hos Malin var lysande..
Hemmagjord pizza och efter det såg vi filmen Crazy.. helt okej..
riktigt bra lördag kväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har köpt mina "sandaler" på Lundins, Net Work, typ 500 kr, dom är helbra och billiga =)

Postat av: Emma

NJä nog har dom väl öppet än? Jag köpte mina i juni. Det är märket Net Work. =)

2009-08-16 @ 15:52:58
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/
Postat av: jonna

Håller med dig, jag skulle också behöva he mig ut på sko-jakt. BORING!! Men så värt det om man inte har ont och är sviiin-varm :p HAHA. Puss :)

2009-08-16 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback