blek

Sista veckan nu på mitt sommarschema.. Jag är ledig idag och jobbar i helgen..
Det är en himla fin dag idag men jag har ingen lust att egentligen göra nånting..
Har nyss kommit ut ur duschen, sitter och bleker tänderna (det funkar faktiskt) och väntar på att Lillan ska komma hem från Skellefteå..
Vi ska gå till No Remorse Tattoo och prata med Robert om hennes tatuering.. Eller hon ska prata med honom och jag följer med..
Igår lagade jag middag åt mig och Robert. Jag hade tänkt att det skulle bli lite buffé men det blev en vanlig middag.. Potatisgratäng och kyckling!! Gottti!!

Huvva, Idag är jag på dåligt humör och det känns inte alls kul.. Mina planer på att göra massa kul idag.. som åka inlines, sola, äta nå gott, tvätta.. gick åt pipsvängen..
Det mesta känns bara besvärligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej raring.n Kunde inte svara. har legat på sjukhuset sen 8 imorse till 2 idag..

Postat av: Linda

halloj! va är det för ngt du kör på tänderna?? tips tack, behöver ett stimorol leende :) börjar det inte ila i tänderna efter?? Kram

2009-08-13 @ 21:03:59
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback