Sean Patrick Flanery

Solen har skinit hela långa dagen.. (säger man egentligen skinit?).. Jag och Marika gick en vända på stan för att hitta outfit till henne till på lördag då hon och Anders har fest.. Hittade tyvärr ingen outfit men i alla fall några smycken.
JC har rätt coola grejjer måste jag säga. Har inte riktigt tänkt på det..
När jag kom hem så satt jag och en vän på altanen och surrade till solen inte längre värmde (cirka 16:30)
så vi gick in istället och tittade på en film. The Boondock Saints!
Min absoluta favorit film. Om jag var tvungen kolla på en och samma film varje dag i resten av mitt liv så skulle det absolut vara det.. Så fruktansvärt snuskigt bra är den!
Det skadar inte heller att Connor.. spelad av..läs rubriken.. är så jeeevla het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback