hittade på Jonnas blogg

Jag har inte blivit utmanad men jag gör det ändå..

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer (eftersom jag gjorde det frivilligt så utmanar jag ingen)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jesus Adam

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha klart ;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Det blir en jävla gröt i huvudet.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Från min sida är det inga tvivel.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Gött:) nu tar jag en paus i solen också :)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Du vet ju vad hon säger, och därför kan jag inte då några bra vibbar.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Nej, men jag sitter ju och funderar hela tiden på allt som har varit den senaste veckan.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Nice!Kul att ta hand omsig själv lite ibland.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Man måste ju försöka, men jag har en 20kilos klump i magen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha klockren sista ;) Och läs Ordentligt. KLART du var utmanad. Råkade bara ha det vitt (eller nått;) ) PUSSS babe..

2009-04-23 @ 20:43:00
Postat av: SaloooongJonseeeej

Haha klockrent :) Självklart var du ju utmanad gummsi ;) PUSS hörs snart!

2009-04-23 @ 20:44:32
Postat av: Hmmmm

Vadå segt på visa kommnetarer, verkar ju vara en staaalker :P

2009-04-23 @ 20:45:08
Postat av: Sofia

Haha fan vilken rolig ;D

Hoppas allt är bra gumman, vi får höras snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback