Förresten

Solen skiner än! 



Min kamera har börjat fungera igen! Efter vistelsen i Karlstad på Volbeat konserten så blev det nå vajjsing med min display på kameran. Displayen var svart när jag skulle ta kort men det gick att titta på bilderna i visningsläget..
Jag ringde runt och fick slut veta att jag skulle skicka kameran till MALMÖ.. Det orkade jag inte göra.. Det gick ju ändå att ta bilder med den...
Nu för ett tag sen så valde den lilla jäkeln att börja fungera perfekt igen!
Men jag har ändå kikat runt lite mer intensivt efter en systemkamera! När jag får tillbaka pengar på skatten så ska jag unna mig den efterlängtade system kameran!!
Brorsan har nämligen nyss köpt en som verkade toppen! Och till ett bra pris!

Igår fick jag veta av lillsiss att hon och 2 kompisar till henne vill att jag ska sminka dem på balen!
De ska få komma hit nångång så jag får testa sminka dem först. De kanske då inte alls tycker att jag är så duktig som de nu tror? Det blir spännande i alla fall :)


Bild 1: Jag och lillsiss
Bild 2: Jag och Tomas innan balen 05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback