arbetsledare

Ikväll har jag jobbat med en ny vikarie som aldrig jobbat kväll på "min" avdelning.
Jag fick agera arbetsledare och det gick jättebra..
Direkt efter jobbet åkte jag förbi Frida (brorsans) och hämtade mina samt Jonnas Alpnaerings produkter som vi har köpt.
Så imorgon ska jag börja dricka min måltidsersättning till lunch för att förhoppningsvis få upp någon hungerkänsla kring lunchtid..
När jag kom hem så skyndade jag mig till TVn för att se Greys Anatomy. Det enda programmet på TV som jag verkligen vill se och följer. Annars i vanliga fall så ser jag i princip aldrig på tv och jag följer då verkligen inget av de skitprogram som går på kvällarna..
Inget gossip girl- OTH- eller desperata hemma fruar- beroende för min del.. 



Bilden ovan är en nyduschad och osminkad Peaken utan löshår :)
Mitt hår växer verkligen som ogräs.. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad vacker du är gumman!

Postat av: Anonym

helvete vad långt håret ditt är :D

2009-04-07 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback