ge mig

Vilken underbar höst dag!! Löven är gula, orangea och röda! Luften är lite kylig och frisk men solen skiner!!
Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att kolla runt lite efter en ny snowboard jacka för vintern!! Det finns riktigt snygga snowboardjackor må ja säga.. Hittade en som var GUL.. Min bräda går i gult och orange... Mina byxor är vita så det skulle ju faktiskt vara läckert med en gul jacka.. Men det kan nog bli för mycket och jag skulle nog lessna rejält på den efter ett tag.. Eller så kunde det vara en jacka som jag älskar resten av livet!!
Hittade även en Billabong jacka på rea på boardstore.. en riktigt snygg jacka med all feature en snowboardåkande tjej behöver. funkar såklart ypperligt även på stan. 7000mvp. snölås, skipass pocket.
Men, den är vit och grå.. så jag är rädd att det vita på jackan kanske skär sig mot de vita på mina byxor..
Jag skulle behöva gå in och prova mig fram till en snowboard jacka dock.. jag har som en ide av hur jag vill att den ska se ut.. rätt så snyggt skuren på ryggen måste den vara.
Jag är svag för billabong och RipCurl så det blir nog en jacka av något av de märkena..



Förra hösten/början av vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback