belöning

Så.. då var dagens goda gärningar gjorda! Goda gärningar endast mot mig själv.. Jag har gått på en promenad och varit på tränat Step 1 timme idag. Nu återstår min belöning som består av bastu!! Även det gör ju gott för kroppen?!
Träningen var jättekul och jag svettades floder på ryggen. Ansiktet matchade de röda hantlarna som hänge på sidan om mig.. Jag måste fortsätta med Step så jag kommer in i kordinationen.. Jag minns ju absolut ingenting.. Men rackarns roligt var det!!

Imorgon jobbar jag delad tur.. från 06:30 -11:30.. på min "rast" ska jag jag hälsa på Marika. Hon åker till Italien på fredag den fuskisen! Jag drömmer om att få åka utomlands snart jag med.. Men det lär väl bli tidigast till våren!
Jag börjar om att jobba 16:30- 21:00 så jag hinner nog inte göra så mycket annat imorgon på dagen! tyvärr hinner jag inte fara och träna nå mer i veckan eftersom jag jobbar då de håller i passen på korpen men på måndag tänkte jag kanske gå på aerobic!!  Det är nog det roligaste tycker jag!!

Nu ska jag hoppa in i bastun och njuta ett tag.. peela kroppen och  bara slappna av!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

Postat av: Jonna

Men så duktigt.. :) Bara man börjar så är det ju bättre ön förr.. ;P HIHI..

BAsta lugnt, PUSS!!

2008-09-18 @ 15:54:02
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback