Utkast: ojoj, vaknade ...

ojoj, vaknade för en timme sen.. Det här är inte bra!!
Jag hade inte ens hört att jag fått sms kring 10.. Jag brukar alltid vakna om telefonen fer ifrån sig nått ljud..
Men jag hade iofs svårigheter att somna inatt så ja vet inte riktigt vilken tid jag somnade..

Jag vaknade strax innan 7 imorse av att Dimma (katten) var och slickade i skålen som jag hade ätit tonfisksallad i..
Men jag kunde lätt somna om..

Jag har just betalat några räkningar och ska äta nånting litet nu innan jag ska ut på en promenad. Jag funderar på att gå till busstationen och sola en stund på solariet..
Ikväll måste jag även hämta mina grejjer som jag har hemma hos Lillan.. I fredags bar jag dit 2 påsar med allt möjligt.. skor, smink, kläder m.m.

Igår kväll mådde jag inte så bra.. läste igenom lite av mina gamla blogg inlägg och jag anser att jag var duktigare på att skriva då än vad jag är nu.. Men, nu har det här ju mer blivit en blogg som jag skriver i varje dag bara för att skriva.. och bara för att det har blivit till en vana att göra det..

Gick in på bloggkoll igår och såg att jag hade en bunt med prenmeranter på min blogg.. Inte illa.. det trodde jag inte faktiskt!!

Ne nu MÅSTE jag kliva upp och röra på fläsket..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hmm, bloggkoll har jag då inte menjag läser ändå ;) hihi.. Jag är Hemma nu!! haha!!

Hur är dte med dig nu då?? Kramar om en liten sötis! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback