utgång med lillan

Inatt pratade jag i telefon med Anci till 2 tiden.. Klev upp för 1 timme sen! Jag behöver verkligen inte de här långa sovmornarna.. 10timmar är lite mycket..
Men jag tar väl igen mig från då jag jobbar och börjar kl 7.. då brukar jag bara sova c 4 timmar..

Tack Johanna för att du hjälpte mig hitta låten!!

Jag har funderat på om jag skulle cykla till solariet nu och sola innan kvällens utgång men jag skiter i det..
Det blir att hoppa i duschen nu och sen åka in till stan när Lillan är klar på havsbadet..
Köpa dricka och kanske hitta en outfit till henne ikväll..

party party

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh skoj att gå ut hemma där man då KÄnner folk! Ha super skj och var lite social åt mig med ;)

Snaaaart hemma.. :O) DÅ får vi hitta på nått :) PUSS!

Postat av: Johanna

Så lite så;) Blir tyvärr ingen marknad för mej:( Få nya lägenheten den helgen så har fullt upp med flytt då:(

2008-09-28 @ 20:02:56
URL: http://holmlund86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback