convict

Inatt kunde jag inte riktigt somna.. Hjärtat slog så hårt och snabbt. Jag trodde att jag skulle få en panikångest attack igen! Men det gick över efter en stund. Så jag somnade kl 2 och vaknade 10:30.
Jag har ätit lunch och målat nalgarna. Det är vad jag har åstadkommit idag!! Jag ska byta om strax och gå ut på en promenad mot jobbet för att kika i boken vilka tider/dagar det var jag skulle jobba..

Imorse var det tydligen +0,5º ute och frost på bilrutorna!!! Den 16 september och man måste redan skrapa rutorna?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Såhär tidigt har aldrig hösten kommit.. Jag som älskar vintern hoppas på en lång vinter.. Men samtidigt så käns det ju konstigt att det ska börja bli så kallt redan nu?!




Diva?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback