erkännande

Efter ha kommit hem från träningen så kollade jag Jonnas blogg och märkte att jag är utmanad..
Jag hoppade i duschen och tänkte ut vad jag skulle skriva... men det är ju 2 timmar sen.. så jag hann självklart glömma bort det.. Nu slog det mig att jag faktiskt skulle göra som Jonna ville..

Berätta lite saker om mig själv som ni kanske inte vet?

♣ När jag var yngre.. kring 10 så hade jag enormt bra lokalsinne.. Idag hittar jag absolut inte i stockholm och nästan inte ens i Umeå..



♣ Jag älskar skräckfilmer.. thrillers och däckare. På senare år har jag faktiskt funnit någon bra Romantisk komedi. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Men nu har jag blivit mesigare och kanske mer romantisk?!



♣ Jag ser mig själv som väldigt optimistisk och jag har en stark självinsikt!



♣ Jag är lite som en pojkflicka ibland kan jag känna.. De flesta tjejer är mer komplicerade än vad jag anser mig själv vara.



♣ Folk skrattar ofta till min fobi.. Men jag får ärligt en klump i halsen och gråten är nära när jag ser jultomten.
Samma sak med clowner.. Men jultomten är nå som jag inte klarar av!!



♣ Jag är vidskeplig, rädd för att göra illa mig, har tvångstankar och får "syner".. Syner av att jag gör saker som jag kanske inte är tillåten till att göra eller som inte är passande i göra i just den situationen..



Slutsats: Crazy swedish girl!! ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjohoo :) Ha nu så kul i helgen! Kram

2008-09-10 @ 10:14:55
Postat av: gulan

haha ja men den tidningen har jag läst länge. läser ju typ bara den och SOLO ;)

2008-09-10 @ 15:31:49
Postat av: Jonna

Hehe men så roligt att du ville göra den :) Skoj att läsa om dig iaf! Ska se lite sjukhuset nu.. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback