underbar

Nu är jag tillbaka i Pite igen. Helgen i stockholm har varit underbar..
Träffat Frida, Syrran och Jocke.. och Michael!!
2 månader är en lång tid att vara ifrån honom. Men det är så underbart att träffa honom efter sån lång väntan!!
Vi har ätit ute på restaurang.. gått vilse på stan och funnit våran väg tillbaka.. Både fredag och lördag kväll så gick vi ut med Frida och hade riktigt kul!! Kan inte säga annat än att helgen har varit underbar!! Jag är kär och galen!!

Lillan hämtade mig på Kallax och skjutsade hem mig!! Det första jag gjorde när jag kom in genom dörren var att plocka upp Michaels jacka jag hade i min väska.. (jag fick behålla den för jag frös så mycket när vi var på flygplatsen igår innan han åkte hem) Och den luktar Michael!!! Nu hänger den här i mitt rum och jag kan blunda och lukta på honom när jag vill!!

Ingenting köpte jag i Stockholm och glad är jag över det!! För nu ska jag köpa ett träningskort på Korpen istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback