trist

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Känner mig ganska ensammen och framför allt less på Piteå..
Jag vill utomlands en vecka och släppa tankarna på allt!!
Mina inlägg brukar vara långa och ibland kanske inte lunglästa?!?! men nu har jag som egentligen ingenting att skriva om..
Jag har nyss varit och solat.. duschat och ska blåsa håret nu och sen lägga mig och sova..
Jobbar imorgon 07:00 - 12:00 sen på kvällen ska jag på bodypump !! härligt härligt!

Äntligen nånting att se fram emot annars än jobb! Jag trivs otroligt bra på mitt jobb!!






Natti Natti!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Kicki

Inte känna dig ensam gumman.. :) Kram

2008-09-23 @ 08:50:17
Postat av: gulan

kom hit i helgeeeeeeeeen ;)

2008-09-23 @ 11:55:32
Postat av: Jonna

Inge skoj.. Men i Pite tycker jag du ska stanna iaf ett litet tag till ;) PUSs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback