telefonberoende

Imorse vaknade jag av att katten stod och tittade på mig och ville komma och mysa.
Hon är rätt bortskämd och ska ligga under täcket med huvudet på kudden..
Klev upp kl 11 och har hunnit prata i telefon 3½ timme sen dess..
Elin, Sara, Michael, Anci och Frida har hunnit ringa och surra med mig ett bra tag!!
Under samtalet med Sara så började bege mimg på en promenad in mot stan och hamnade på Arbetsförmedlingen där jag satt och drack kaffe med mina föräldrar.
När Britt slutade så åkte vi in till stan och jag köpte en "pinne" till min klocka, som gick sönder under helgen i Umeå med Gulan.. Beställde även en baksida/lucka till telefonen..som jag tappat 2 veckor sen..

Nu ska jag dola på lite här hemma innan jag far och tränar! Det var längesen jag var på Step men jag minns att det var himla kul och jag tror inte att programet förändrats så hemskt mycket.. Så det blir nog roligt. Om jag har råd så tänker jag köpa ett träningskort!! Nu ska här hårdbantas!! Hehehe, nee men jag ska i alla fall komma igång med träningen. Jag tycker ju att det är kul men jag kan lätt bli för lat ibland..




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback