sovmorgon tyvärr

Idag fungerar pixbox!! yeeyy.. jag och gulan är nog inte de enda som har irriterat oss på att sidan inte fungerat!!
Idag sov jag till klockan var nästan 12 och när jag vaknade fick jag ett meddelande från mobilsvar. Chefen hade ringt 7 imorse och behövde arbetskraft.. Men eftersom jag har dåligt sändning här nere i källaren så hade hon kommmit direkt till mobilsvar.. typiskt.. Jag skulle gärna jobbat och jag skulle absolut ha behövt kliva upp klockan 7.

Igår bokade jag äntligen hotell för mig och Michael i sthlm för nästa helg!!
Nu ska jag göra mig i ordning och gå in till stan för att köpa hårfärg. Lillsiss ska färga håret på mig imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Moa

prinsessa =)

2008-09-02 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback