snowboard

Snowboardprogram på Ztv just nu.. wiiiiiiiiiiie jag längtar så otroligt efter vintern nu!!
Många åkare som jag känner igen och jag börjar hänga med lite nu!
"Snowboardfester är alltid bättre än de flesta fester" säger en kille på prgrammet..
Jag har endast varit på en snowboard aferparty och det var riktigt kul!! Rip Curl Sea Fun Open..

Jag har hela dagen idag gått och pranerat om jag ska spara ihop pengar och köpa nya snowboard kläder till i vinter.. Och gör jag det så vet jag att vintern kommer mest handla om att åka bräda!!

Förresten. jag har hört att Vanish Oxyaction verkligen fungerar.. jag ska köpa det och testa om det går bort fläckarna på mina vita snowboardbyxor!! Ingenting har kunnat få bort fläckarna men jag ska göra ett försök med Vanish.. Annars måste jag kanske köpa nya snowboardbyxor i år.. Men det skulle inte vara såå hemskt ändå! Längtar efter nya faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh va bra då är jag inte ensam.. men du.. filmerna var ganska värda att se! typ bra bakisdags filmer:) Joo den där klockan är helt galen där det står när jag skriver inläggen.. jag brukar sova den tiden;) var det bra i shtlm?kram

2008-09-17 @ 17:37:38
Postat av: elin

ahh va bra då är jag inte ensam.. men du.. filmerna var ganska värda att se! typ bra bakisdags filmer:) Joo den där klockan är helt galen där det står när jag skriver inläggen.. jag brukar sova den tiden;) var det bra i shtlm?kram

2008-09-17 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback