shatterd

Idag var första dagen på jobbet efter att jag varit sjukskriven!! Så skönt att vara tillbaka på jobbet! Nu går jag ju bara som timanställd igen och vet inte när jag kommer att jobba nästa gång. Men jag kan ärligt säga att jag inte tror det blir mycket jobb i höst men jag hoppas!!

Jag har inte klivit upp så tidigt som jag gjorde i morse, så väldigt länge.. 1 månad i alla fall! Jag sov på lunchrasten och blev riktigt trött kring 3 tiden. När jag kom hem 16:30 så somnade jag direkt och vaknade 18:30.. De 2 timmarnas sömn behövde jag verkligen.. Sen var det bara att slänga i sig middagen för att sen fara och träna bodypump på korpen med Frida. Jag kom hem, duschade och har sett lite på TV.. Nu känner jag mig riktigt trött och funderar faktiskt på att sova snart..

Imorgon kl 11 ska jag vara på Parelle hos Jeanette för att färga och vaxa ögonbrynen.. 
Som sagt.. eftersom jag själv inte är van och heller inte kan plocka ögonbryn... och samtidigt är så ljushårig egentligen så går jag hellre på salong och fixar ögonbrynen.. Det är väl inte så dyrt att lägga ut 300kr var annan eller var tredje månad?! Vill ju piffa till mig lite innan jag träffar my man!!

Only 3 days now!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback