run away tonight

Idag har jag varit på stan en sväng och köpt hårfärg till mig själv.. och hämtat ut Lillans telefon som varit på reparation..
Hälsade på farmor en sväng och drack kaffe..
Lillan kom förbi här efter jobbet.. förbe över några ringsignaler till hennes tomma mobil och surrade en stund..
Jag har ätit middag för en stund sen.. Tonfisksallad och lite nudlar..  Blivit buffe här på kvällarna nu de senaste 2 kvällarna!
Jag funderar på om jag skulle ha bastat en stund men jag orkar nog inte gå upp och blåsa håret sen när jag är klar..
Jag ska aldrig mer sova med vått hår.. Det är dels inte bra för håret att ligga fuktigt hela natten och mitt hår ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig när jag vaknar på morgonen!!




Sitter och lyssnar på musik som jag alltid lyssnade på förut. Det får mig inte att må bättre..
Men .. Jag ska ta och hitta på nånting annat nu.. En film blir det nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback