PS. I love you

Gick på stan idag och köpte lite nya underkläder och smink..
På tattoo var dem upptagna så jag får gå dit på fredag igen och se om de har tid..
Måste även till the phonehouse på backe och höra om de har någon baksida/skal till min mobil. jag har ju som sagt tappat bort mitt.. Annars skulle jag få ett skal på phonehouse i gallerian..

När jag kom hem så la jag mig i soffan och såg på en film.. PS. I love you... Vilken snyftis.. lite dråplig men jag fick gråta en liten skvätt också..
Jag är en sån människa som behöver få gråta då och då..
Just nu skulle jag behöva gråta floder känns det som..
Huvudvärken irriterar mig nu och jag ska försöka sova..


Nattinaitt.. imorgon är en ny dag


Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul med nu undisar ;) Hmm, hur har du lyckats Tappa bort baksidan? :P



Jaadu man måste få gråta ibland också.. Och det är skönt att göra det till filmer (även om man känner sig lite känslig ;)



Hoppas allt är bra.. Och att din trötthet går över (hoppas min gör de iaf) Puss och kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback