paj!!

Idag har jag varit flitig plus belönat mig själv.
Imorse cyklade jag iväg till Ica och handlade ingredienser till dagens middag bestående av hemmagjord pizza!!
Senare åkte jag till arbetsförmedlingen och drack kaffe med mina föräldrar.. Följde med pappa och monica till Järna och Ica Supermarket efter de slutat jobba. Sen åkte jag hem och tillagade middagen som blev jättegod!! Gröna oliver är såå mycket godare än svarta!!

Som belöning efter dagens goda gärningar så åkte jag och Britt och solade.. Vill ju ha lite färg på huden när jag träffar Michael på fredag..
Nu ikväll fick jag ett sånt sug efter rabarberpaj så jag gick ut och högg mig några "kvistar" och har nu bakat en rabarberpaj som jag ska avsmaka!!!
Kan även se pajen som en behlöning!!

MUMS!!!


only 4days now!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken babe :)

Kul för dig, snaaart får du pussas med han :) PUSS!

Postat av: Johanna

Du är riktigt fin i långt hår! Super najs:)

2008-09-08 @ 22:19:54
URL: http://holmlund86.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nu är du utmanad tjejen :) PUSS!

2008-09-09 @ 19:29:02
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback