mosad groda

Ikväll satte jag mig i soffan och tänkte kolla på tv en stund men det var bara strunt och Idol.. Jag klarar inte av att se Idol för jag skäms så fruktansvärt! Aldrig att jag skulle ställa upp även om jag kanske kan sjunga. Nej nej..
Efter att försökt söka igenom alla kanaler utan att hitta nånting sevärt så bestämde jag mig för att gå ut på en riktigt powerwalk och det var verkligen det bästa jag gjort idag!
Det var härligt ljummet ute och svetten rann. Jag funderade faktiskt på att gå ner till bryggorna och känna på vattnet. Jag kan slå vad om att det inte skulle varit kallt utan rätt skönt i vattnet. Det brukar ju vara det på sensommaren och då det regnat hela dagen. Nu kan jag inte direkt säga att det känns som sensommar utan mer som höst.. Men just ikväll så kändes det som en härlig sensommar kväll..

På vägen hem höll jag på att trampa på en påkörd groda.. Liten stackare som blivit påkörd precis i korsningen vid mitt hus..


Kommentarer
Postat av: Monica

Men frääääscht.. Stackars lilla groda..

Postat av: gulan

haha men herregud. äckelgroda :)

2008-09-05 @ 13:58:41
Postat av: Jonna

men lilla stackars grodan :/ Hopaps allt är bra :) Hmm.. undrar om ska hälsa på då ni är i sthlm.. får prata med friday :P PUSs på dig!

2008-09-05 @ 14:33:08
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback