kom igång med träningen

Var på bodypump i eftermiddag med Lillan.. Min höft klarar inte av utfall så jag tränade vaden istället!!
Även vid en annan övning så kände jag av ett muskelfäste i vänstra låret. Det brann till och ja kunde itne böja benet.. men men hoppas det inte är nått..

Lillan fick köra hem till mig för att jag var lite skakig på benen.. som vanligt..
Hon fick låna en laddare eftersom hon inte hade med sig sin egen..
Ikväll har jag duschat, målat fransk manihyr på naglarna och sett Miami Ink.. De är kraftigt duktiga där och jag är så himla sugen på att tatuera mig igen.. Jag måste göra nåntign på armen eftersom min tribal där nu är 7-8 år gammal och har flyttat sig lite.. Kroppen ser itne ut som den gjorde när jag var 14 direkt...
Sen ska jag även fortsätta med mitt "vinterland" på benet.. kanske fälla in nån snöflinga på armen också?!?!
Jag ska gå till tatoo och höra om de kan rita upp nånting snyggt som kanske skulle passa på min arm.. inte täcka för tatueringen jag har men kanske nånting arbetat runt om den!!
Jag stretchade nog itne armarna ordentligt för jag känner av träningsvärk i biceps.. Jag tog även lite tyngre på biceps den här gången!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback