jobb sova träning

Igår var en ganska bra dag i mitt tråkiga liv. Jag jobbade till 12 och sov sedan till 4. Gjorde mig liten liten buffe middag bestående av någon macka, avokado, stekt ägg och lite fil.. Hopplöst dålig middag igen!

Sen var jag åkte jag och träna Bodypump och det fick upp energin i min kropp. Jag tar nog egentligen för lite tungt på skivstången och tar inte ut mig nog mycket.. Men imorgon ska jag nog laata på lite tyngre!!
Efter träningen så for jag till Lillan och satt där och surrade ett tag.
Sen kom jag hem och sen dess har jag faktiskt sovit! Vaknade för ett tag sen då Frida ringde och väckte mig.
Jag hade satt mobilen på ljudlöst igårkväll (vet inte varför) och missat samtal från jobbet imrogon kl 7.
Förmodligen behövde dem nog mig men jag hoppas det löste sig.

Idag ska jag lite på stan.. kika in på tattoo och höra om de kan hitta på nånting snyggt att tatuera på min arm.. vill fylla ut tateringen som jag redan har där.. skuggor och snöflingor!!
Sen tänkte jag bara strosa runt lite har inga andra speciella ärenden på stan.
Jo, jag ska förresten köpa lotter och vinna pengar och åka jorden runt med Frida! Så var det, får itne glömma det nu!

Nu ska jag äta nånting!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

gu va härligt det lät med jordenruntresa... Inte helt fel ;) Haha.. Åhh du gillar ju snö så det blir ju super på armen... jag vill också atuera mera, men kommer ej å nå bra..hmm.. Hur är det annars med dig då? Kranar om...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback