fortfarande kattvakt

Nu har den lilla kattungen varit här en vecka och jag har inte känt för att busa med den nånting..
Min första uppfattning av den lilla rackarn var inge bra.. Min katt Dimma är livrädd för andra katter eftersom hon blivit attackerad och skadad av andra katter förut.. Så när kattungen "flyttade in" hit så sprang Dimma ut och ville inte komma in om kattungen var lös i huset.. Så nu får kattungen bo instäng i ett rum när Dimma är inne.. Så fort Dimma går ut så springen kissen lös här i huset och busar med allt som går att leka med..


Igårkväll fick jag migrän och har inte kunnat sova långa stunder inatt..
Ringde och sjukanmälde mig imorse.. Jag jobbade förra veckan med migrän och det är inte kul..
Jag har inget tålamod och känner mig rätt grinig och sur.. Det funkar helt enkelt inte att gå till jobbet med migrän!
Förra veckan då jag jobbade med migrän så hade jag en delad tur och hoppades på att migränen skulle gå över då jag var hemma på mina timmar.. Tyvärr gick det inte över men jag kunde i alla fall vila en stund under dagen..
Idag skulle jag egentligen jobbat 07:00-16:00 och det skulle jag aldrig pallat!
Migränen sitter fortfarande i men jag har nyss kunnat äta litegrann i alla fall..
Tvättar lite kläder nu och försöker vara uppe.. men mitt huvud dunkar!

Ikväll är det tjejkväll och om jag mår bättre så kanske jag ska följa Lillan på stan en stund.
Jag tror dock inte att jag orkar fara på bodypumpen ikväll som jag hade tänkt!!
Jag får hoppas att jag mår bättre imorgon och kan gå på nått pass då i stället!!
Imorgon måste jag även gå till jobbet och fylla i lönerapporten som jag itne gjrot klar!!

Nu ska jag försöka röra på mig litegrann. kanske en liten promenad??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback