forrest.. forrest gump

Det gick bra för Marika.. Leo masserade henne i ansiktet med sina fötter och Isac sov när jag ringde.. så jag kan pusta ut och sluta ha sån ångest..
Ikväll har jag gjort mig ett glas oboy, 2 mackor med skivad avokado, tomat och italiensk salladskrydda.. sant en bit toblerone!! MUMS.. detta har jag ju ätit medan jag har sett på Forrest Gump.. Den filmen är rätt bra.. lite tråkigt sådär efter att ha sett den 4-5-6-7 gånger.. men helt okej!

Alla har vi våra problem.. stora eller små.. men nånting som tynger en eller som får en att känna sig kluven..
Jag just denna vecka har känt mig otroligt ensam.. Det var skönt nu när Marika har kommit hem från vistelsen i Italien..
Idag har jag varit glad och inte deppig som jag vanligtvis varit de andra dagarna denna vecka..

Min vän Malin Brandt fyller år idag.. Grattis snuppan. Hoppas livet leker i Uppsala!!
Många som har fyllt år den här veckan.. Linn, Malin Nilsson och Malin Brandt bland annat..
Snart är det även min tur.. Som vanligt så längtar jag.. men jag längtar mest efter att få träffa Michael strax efter min födelsedag.. jag fyller år mitt i veckan och han kommer nog den helgen.. Det skulle vara bästa födelsedagspresenten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback