yeeees

Lite mer ingående om helgen..
Jag har idag försökt komma ihåg hur Elins mamma gjorde den där otroligt goda pastasåsen..
champinjoner, lök, riven morot, creme fraise, buljongtärning, salt och peppar.. kan det vara det enda?
Den var såå god..
När jag och Elin kom hem på fredagsnatten så åt vi upp resterna av det som vi hade ätit till middag.. Pasta och den där pastasåsen.. Jag brukar vanligtvis inte äta mat på natten när jag varit ute och druckit.. men det var sååå gott på fredags natten!! Elin gjorde även varma mackor!! Mums..
Marielle som nu bor i Arjeplog igen var hemma i helgen.. Hon hade sagt till mig att hon skulle åka med killen till Stockholm men det var bara påhitt för att överraska mig! Vi gick på marknan på dagen på lördag men som vanligt så köpte jag ingenting..

Lördagkvällen stannade Elin hemma eftersom hon inte mådde så bra.. Men jag åkte iväg på förfesst med Lillan..
Förfesten var hos Ken Långdahl men det var inte så kul.. mycket folk men inte direkt så jättehärlig stämning.
När vi var påväg från förfesten så var det slagsmål utanför Kens dörr.. Riktigt obehagligt att se men det gick ändå rätt bra för ingen skadades så rejält..
Väl uppe på hatten så var det såklart TJOCKT med folk.. Träffade många arbetskamrater och andra vänner som jag inte träffats sen i våras..
Som sagt så blev min helg lyckad..

Lite bilder från helgen här...

Kommentarer
Postat av: gulan

haha jaa men jag har ju några avstickare i mitt sundare liv ;)

2008-10-06 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback