work

Nyss hemkommen från bodypump med Jonna.. Riktigt kul var det men lite folk..
Efter träningen köpte vi nötter och snus på Shell.. Jag skjutsade hem henne men vi satt kvar i bilen 2 timmar och surrade..
Nu när jag kom hem och har duschat så märker jag att jag måste ha tappat ut snusdosan i bilen och jag har verkligen ingen ork att gå ut och leta den mellan och under sätena!! Oj så jobbigt..
Ikväll har också varit en kul kväll med Jonna.. Igår sjöng vi singstar, åt mannagryns gröt och bakade kladdkaka, såg sjukhuset och greys anatomy.. Jonna skjutsade hem mig strax efter elva men även då satt vi kvar i bilen och surrade i nästan 2 timmar..

Idag åt jag veglasagne som var riiiktigt smarrigt.. Ska ta med mig till lunchlåda (vilket jag ALDRIG tar med mig) på jobbet imorgon..Oh, cravings.. Funderar om jag inte skulle gå och värma mig en bit.. inte för att jag är hungrig utan för att det bara är så gott! Ne, det får bli om 12 timmar istället!

Imorgon skulle jag ha jobbat till 12 men det blev ändrat både igår och idag. Men som det ser ut nu så jobbar jag till 15:00.. På lördag jobbar jag 06:30 - 16:30.. men på söndag är jag ledig.. Ska jag vara ärlig så jobbar jag GÄRNA på söndag.
Jag är en av de få lyckligt lottade som verkligen älskar mitt yrke och trivs otroligt bra med vad jag gör! Att komma till jobbet på måndag känns inte en pina.. Inte heller att jobba helg ibland känns jobbigt! Jag har redan varit och pratat med chefen och önskat att få jobba över jul... Eftersom jag ändå inte tycker om julen så jobbar jag hemskt gärna!! Brukar faktiskt vara mysigt att jobba på julafton!

Ne nu ska jag fortsätta läsa min bok och förhoppningsvis vakna pigg och glad imorgon!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ojj la du dig och läste då du kom hem?? Pigg unge :P Haha.. Jag la mig tyyyp direkt men somna nog ej förnst halv 1, trött på morgonen, klev upp 06.38. På jobbet 07.03!! :S



Men nog vet du ju, berätta ju det..men sa att du ej fick säga ju :P Haha. blubb blubb från en fisk till en annan ;) PUSS, back 2 work :)

2008-10-24 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback