what?

Ibland hamnar man i sånna där svackor i livet.. och jag verkar försätta mig i dem lite då och då!
Tyvärr, men man tar sig ju alltid ur det. Men det är synd att så mycket runt omkring drabbas..
Nattsömnen förstörs och dygnet känns som 40h istället för 24h..

Jag somnade om strax efter 8 imorse men vaknade 1½timme senare då telefonen ringde.
Jag hade ändrat till ljudlös men jag vaknade ändå.. Det blev ingen bodypump för min del idag eftersom jag var så himla trött och slut.. Huvudet känns fortfarande lite tungt efter rödvinet igår.. Jag drack bara ett glas men jag behöver nog dricka 2 gånger mer vatten då jag ska dricka rödvin..

Idag hade jag tänkt gå en liten sväng på stan men jag tror inte att jag har någon lust med det..
Kanske tar jag cykeln in till stan och solar en stund på busstationen.. ALDRIG mer stå-solarium..

Ne, det mest lockande verkar vara att ligga i soffan, kolla på snooker och tänka på Michael!
Tragiskt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback