What ever you like

haha, vilket roligt program jag nyss såg lite av.. På 8an "sjön suger" heter programmet.. Med Johan Ulvesson och Lennart Jäkhel.. De for ut på sjön med båten och alltid gled inte på glamoröst och felfritt som alla andra program skulle läggas upp.. Svordommar och det mest gick snett.
Roligt men jag lessnade när pausen kom.. så jag kikade väl bara 15minuter på det..

Ikväll har jag och Britt varit ute och promenerad.. på vägen hem så gick vi utfall i ett par meter och det känns direkt nu att rumpan får träning ;)

Det är verkligen fint på Djupviken på kvällen. Husen på fårön som lyses upp och den härliga "strand-gångvägen"
Djupviken för mig är den finaste delen av Piteå måste jag få stolt erkänna.. och kanske skryta om?

Min vän Malin Nilsson är hemma i piteå idag till lördag så vi ska försöka hitta på nånting och träffas imorgonkväll.. Det skulle inte förvåna mig om vi kanske beger oss till Nodo och dricker en varm kopp choklad! Det blir nog en vit helg för mig.. om det inte slinker ner en öl imorgonkväll..


Baby turn arond and let me see that sexy body go bump, bump, bump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback