trip

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i abborrträsk och Arvidsjaur med pappa.
Vi gjorde stan i Arvidsjaur men jag köpte inget vettigt annars än lite smycken på dollar store..
Bland annat en paljettkeps som ja tänkte ha på halloween om ja ska spöka ut mig.. hahaha

Michael har spelat fotboll och fått knät ur led. Kanske skadat nått inne i knät också.. Jag hade tänkt åka dit och ta hand om honom till helgen men det blev inte för han ska till London och see Lee Evans.,., Ja skulle också vilja se honom live.
Om Michael blir sjukskriven nästa vecka så kanske jag kan åka dit då?! Jag skulle verkigen vlija åka ner till honom NU!!

Jag stretchade nog rätt bra igår efter träningen för jag känner inte av nånting idag.. Endast lite i magmusklerna!!
Egentligen skulle jag ha åkt in till stan nu och kikat på en kappa och skor men jag känner mig orkeslös och trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback