ticnet

Varför har inte Piteå ett ticnet ombud?
Jag skulle precis boka biljetter till Volbeat konserten i Karlstad i mars.. Men närmaste ticnet ombud är luleå eller umeå så Lillan får hämta ut dem när hon ändå är i Luleå på veckorna..

Idag är jag på bättre humör..
Imorse när jag klev upp så märkte jag att jag varken hade juice eller fil så jag drog på mig mjukisbyxor och en tjocktröja för att  fara till Ica och köpa frukost..
När jag kom ut så var körskolan här utanför och backade runt gatuhörnet.. Jag skrapade rutorna och var redo att åka iväg.. Då slant vänstra foten och jag tappade kopplingen så jag fick kärringstopp.. Lite pinsamt men körskoleläraren kanske inte såg det!

Imorse fortsatte Dimma att prata i sömnen.. Hon måste ha drömt nånting läskigt för hon nästan skrek till när hon vaknade.. Men om med människor så vågar man ju inte väcka den såg pratar eller går i sömnen.. så jag lät henne vara!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men de ska ju gå att hämta ut på ATG ombud??

Postat av: gulan

hey babe :) du behöver ej ett ticnetombud. du kan hämta ut på närmaste atg. du har ju redan bokat via ett ticnet.se som är ombud. dra på typ kjosken näraa Åhlens...

2008-10-28 @ 19:37:58
Postat av: Anonym

hey babe :) du behöver ej ett ticnetombud. du kan hämta ut på närmaste atg. du har ju redan bokat via ett ticnet.se som är ombud. dra på typ kiosken näraa Åhlens...

2008-10-28 @ 19:38:24
Postat av: gulan

fuck. nu fick du två nästan likadana meddelanden. såg att jag stavat åt helvet fel på kiosk på de första. haha. ha så kul i england nu babe ;)

2008-10-28 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback