thanx!!!

Tack YELLOW. min fantastiska dödspolare!! Jag får ta med mig en mariannekladdkaka när jag besöker dig nästa gång.. SNART!

TACK Jonna! för ditt fina inlägg!!
Blev faktiskt rörd måste jag säga!! Du är sååå goo!!!
Extra stor tårtbit till dig.. Jag vet ju att du tycker om choklad..
Kanske jag skulle ha bakat nånting med kinderägg i?! Hmm ska fundera ut nånting!!

Och tack för alla grattis hälsningar som jag fått!! Och än är inte dagen slut!!
Min dag är gjord.. Med det menar jag att varje år så ringer min moster och grattulerar mig och sjunger, Malin Nilsson skickar ett grattis sms och en väldigt avlägsen släkting skickar ett brev och en slant!
Den här gången ringde faktiskt Malin.. så allt som tillhör min födelsedag har nu gått i uppfyllelse eller hur man nu ska säga. Det enda som saknas nu är när jag bjuder på fika ikväll..
Självklart skulle jag verkligen önskat att Michael var här men tyvärr så får ses nån annan gång.. Snart!!
Släkten kommer som sagt på fredag och fikar istället för idag! Pappas fjälla Monica är nämligen bortrest till på fredag så då bestämde jag mig att vi tog allt med fika och presentöppning på fredag då hon är hemma istället..
Det är ju som också tradition att släkten kommer och fikar och då tycker jag att Monica ska vara med..



På min födelsedag när jag fyllde 19år..
Det bjuds på samma tårta varje år. Jag tycker inte om grädde så min tårta är eget recept utan grädde..
Det är helt enkelt bara chokladfromage i den! Enkel men god tårta!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt unge!! ;) KOmmer nog snart... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback