sthlm

Nu sitter jag i Sthlm hos min syster.. Igår mötte Frida upp mig på centralstation och vi åkte hem till henne. Vi såg Greys anatomy (som jag redan sett förra veckan hos Jonna) och åt mackor och drack juice!!
Idag fastnade jag i tunnelbanan i cirka en timme.. Någonting ahde hänt på spåret.. en olycka.. så jag fick hoppa av tåget och åka tvärbana till gullmarsplan för att därifrån ta tunnelbanan till medborgarplatsen och möta Maria där för lunch..

Nu på eftermiddagen har jag och Frida gått på stan för att försöka hitta någonting fint till i helgen men för mig blev det inget annat än smycket, nagellack och ett par lila benvärmare.. Jag hittade inte Ett enda basic lila linne på H&M..
Whats all that about?? Det borde man ändå göra här i stockholm där det finns sju miljarders med H&M butiker..

Nu sitter jag här handikappad av att jag nyss målat naglarna medan jag väntar på att middagen ska bli färdig..
Jag är så godis sugen ikväll så jag funderar på att kanske gå ut och köpa en chokladkaka sen :)
Mums

Im coming to see you honey!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

men så kul. snart är du där! :) hihi....

Postat av: Lina

Utmanad, kolla min blogg http://linanorlund.blogg.se/

2008-10-30 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback