step brother

minst 25 läsare/dag i veckan! Igår var det 36 unika läsare! Det är inte illa..
Jag vet fortfarande inte vilka det är som läser.. Jag vet endel som läser varje dag.. men det är inte ens en handfull! Kul i alla fall..

Step Brothers var faktiskt rätt bra.. En rolig film om man har dålig humor som tydligen jag och Marika har.
Vi skrattade mer än alla de andra på bion. Jag har nog aldrig gått på bio med Marika förut men det var då en hit. Tyckte hon någonting var roligt så skrattade hon. och hon skrattade högt.. Det smittade av sig och jag hade faktiskt himla kul.
Tjejen som satt bredvid Marikaa var nån fjortistjej som tydligen mitt i filmen bestämde sig för att springa ut och sura ett tag.. Hon sprang från sin stol och smällde igen dörren bakom sig.. Kom tillbak ett tag senare och när väl filmen var slut så skyndade hon sig iväg och gick före sin pojkvän..
Var det pojkvännen som sagt nånting olämpligt eller Marika och jag som var för högljudda?
Ser man en komedi måste man ju få skratta, eller hur?!

Efter jag kommit hem så har jag haft en liten kort dejt med Michael på msn.. Längtar tills jag får ha honom här i Piteå igen.. Kanske inte länge kvar nu!?!?! :D
Jag köpte Walk the line idag på coop och har just sett klart den.. Mycket bra film men inte en sån film som man kanske ser allt för ofta.. jag kan till exempel se The boondock saints fleeeeeeeeeeera gånger om.. Har säkert sett den 20 gånger bara i år!! Jag blir aldrig less!! jag säger bara MUMS

Nu måste jag försöka vända om dygnet.. det är tid att sova nu!!   X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback