sömn

Såå skönt det var att sova.. Jag somnade nog direkt jag la huvudet på kudden. Och hårt sov jag..
Jag vaknade när Michael ringde strax innan 9.. Då hade jag 2 sms som jag inte hade vaknat av.. vanliigtvis vaknar jag om någon skriver eller ringer tillochmed om jag har mobilen på ljudlöst.. Men inte ikväll..
Jag klev upp och åt middag.. Veglasagne.. Den måste jag förövrigt bjuda Anci på när vi ses nästa gång!!
Sen la jag mig i soffan och såg på tv..
Nu är jag trött igen och ska nog lägga mig för natten strax..
Imorgon måste jag städa och tvätta.. Jag "dör ur kläderna" när jag byter om..
På stolen här bredvid sängen har det växt upp ett berg av kläder..

Kanske skulle jag ha förskt inhandla lite julklappar imorgon på stan? Risken är bara att jag hinner förlägga julklapparna innan det blir jul. Men det är skönt att börja julhandla tidigt.. Jag har lite idéer om vad jag ska köpa till mina nära och kära.. Det bästa med julen tycker jag är att få köpa presenter som jag tycker skulle vara fint/bra till mina nära..

Nu har Dimma lagt sig på min axel och jag kan knappt röra mig.. Bortskämd är vad hon är.. men rackarns mysig!!!

Kommentarer
Postat av: AnCi

jag väntar med spänning till den där veglasangen. :) miss u hunnybunny

2008-10-26 @ 02:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback