sleep

Redan 17 läsare. Det är kul att se att många läser min lilla blogg..
Jag skriver inte här bara för att dela med mig till andra vad jag gör på min fritid.. jag skriver för att få skriva av mig lite plus att det är kul att gå tillbaka och se vad jag skrivit tidigare..
Tyvärr så finns det många mindre roliga inlägg sen tidigare men det är kul att se hur jag formulerar mig och hur jag skriver. Jag tycker själv att jag skrev mycket bättre förut.. Men men, det är ingenting som jag anstränger mig för att göra nu.

Idag ringde Frida och väckte mig för en timme sen! BRA.. jag ska inte sova såhär länge egentligen. Att vakna klockan 9 i alla fall. Det är en bra sovmorgon.. Men det är itne så lätt när jag har svårt att somna på natten..
Mina planer för idag är få.. Jag ska inte göra så mycket alls faktiskt.. det är +5º och jag täntke ta mig en promenad efter lunch..

Nu kom Dimma och vill mysa en stund.. Jag väntar en liten stund med att kliva upp ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhåå.. men så bra att bli väckt! Jag fick bara ett mess. Så jag klev upp typ kvart över 1 :( Inte bra för min planer.. ojojoj..

Hmm.. det blir nog mörk ;) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback