skönhetssömn

Nu har jag nog tagit igen mina timmar med sömn som jag gick miste om natten till igår..
Jag somnade nog strax innan tolv och vaknade nu 30minuter sen.

Klockan har jag dragit tillbaka och det känns himla bra att jag har hela dagen framför mig! Jag kanske tvätta, städa, fara coh sola innan jag går på stan?!?! Antingen gör jag det före eller efter..

Imorgon bitti ska jag kliva upp tidigt för att åka till Abborrträsk med pappa. Han ska lämna in bilen och få låna en hyrbil.. Vi ska åka kring 7 på morgonen och kanske åker vi sen in till Arvidsjaur och äter nånting på Greya..
De varma mackorna där är riktigt goda..

Nu ska jag färsäka morna mig lite och sen kliva upp och dricka en kopp kaffe.. Har Löfbergs Lila hemma nu!! ;)

Kommentarer
Postat av: gulan

good morning :)

så du är också uppe i ottan idag?

2008-10-26 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback