ok

Idag har jag köpt kappan på JC.. britt syr till den och den kommer bli så fin!!
Det snöar tydligen i Birmingham idag så det kanske ändå är så kallt där så jag behöver min kappa!

Jag var med Marika och solade.. sen åt jag middag och hon färgade håret på mig hemma hos hemma!
Så nu har jag gjort mig fin för min karl!! Allting är fixat inför imorgon, har tvättat kläder och pratat med pappa om att han ska skjutsa mig imorgon!! Jag längtar som tusan!!

Nu ska jag göra mig i odrning för jag ska iväg på bodypump.. Det ska bli skönt.. Jag hoppas bara att jag inte behöver ha träningsvärk på fredag när jag träffar michael!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!! Var på bio när du ringde och kom inte hem förrän nu! Ha så sugigt kul i England din lilla fis jag är så jävla avundsjuk så du fattar inte!! Pözz på dig! (Å du, ta hand om dig det finns så mycket konstigt folk där i utomlandet ;)

2008-10-28 @ 22:39:57
Postat av: Emma

Jag har utmanat dig. se min blogg.

Postat av: Jonna

Du har blivit utmanad :) Kolla min blogg! Puss och kram..

2008-10-29 @ 22:46:47
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback