no sleeping beauty here

YES!! Look who is awake!!
Inatt satt låg jag och pratade med Michael och hade jättekul till 02:00. Dessvärre så vet vi kanske inte när vi träffas nästa gång.. Det var först tänkt att han skulle komma nästa helg.. Men nu är det inte säkert.. och kanske mest troligt att han inte får ta ledig och kan komma.. Måste börja smida nya planer för nästa träff.. ♥

Imorse kl 9 så ringde min storasyster (som just nu sitter på Arlanda) och surrade med mig.
Hon hade skyndat sig till flygplatsen och när hon väl var där så var flyget till Amsterdam försenat.. Hon och Jocke ska spendera helgen där..
Jag vill också åka utomlands.. jag vill dock till sol och bad och brunbrända ben.. Men det får jag nog ta till våren..
Maria, min storasyster som är gravid.. är lite less på att inte få äta livets goda.. stark mat eller frukter som mandarin.. Både jag och Maria älskar stark mat och sura frukter.. alltså citrusfrukter..
Men får man halsbränna av det och är gravid så gäller det bara att avstå!
  <--- syster och Jocke


Kommentarer
Postat av: Syster S

Gud så kul att höra att syster din är gravid, det har du inte berättat raring (: Saknar dig, du måste ju komma ner hit snart! puss

2008-10-13 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback